بچم تو راهه

بدون عنوان

1392/6/16 13:40
نویسنده : مامان رونیکا
98 بازدید
اشتراک گذاری

به دختر خالم گفتم تل (tel) جدیدتو بده داشته باشم... خدا شاهــــده خدا شاهــــده خدا شاهــــده تل سرشو از توو مووهاش درآورده میگه بیا ، مفت خریدم ، تازه رنگای دیگشم داشت!!! من:| منبع http://smskhor.blogfa.com/tag/%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3-%d8%ac%d9%88%da%a9-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7#ixzz2eCDvpKxh دختر همسایمون اسمش “طلا”ست... توی “نقره” فروشی کار میکنه... تازگیارفته برنزه کرده...! فکرکنم اخر با مِسی ازدواج کنه... منبع http://smskhor.blogfa.com/tag/%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3-%d8%ac%d9%88%da%a9-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7#ixzz2eCE2zFwq معلم: 10تا سیب داریم، من 9تاشو میخورم؛ چند تا سیب میمونه؟ بچه: همون یکی هم وردار بخور بدبخت سیب نخورده!! منبع http://smskhor.blogfa.com/tag/%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3-%d8%ac%d9%88%da%a9-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7#ixzz2eCECEPjc داشتم تو اتوبان میرفتم دیدم یه بچه ای رو موتور خوابش برده بود و داشت می افتاد باباش هم اصلا حواسش نبود. رفتم کنارش هر چقدر بوق میزدم نمی فهمید. آخرش رفتم جلوش و سرعتمو کم کردم تا ایستاد بهش گفتم : پس چرا حواست به بچه ات نیس ؟؟؟ یدفعه دو دستی زد تو سرشو گفت : اصغر پس ننت کوووووووو؟؟!!!! منبع http://smskhor.blogfa.com/tag/%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3-%d8%ac%d9%88%da%a9-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7#ixzz2eCENmZdX _______________________________________________________ اس ام اس خنده دار جدید ینقدر که دختر پسرا همدیگه رو امتحان میکنن خدا بنده هاشو امتحان نمیکنه¡ _______________________________________________________ اس ام اس خنده دار 92 یکی دیگه از قوانین نانوشته ی نیوتون هم اینه ک تا ضبط ماشین روشن میشه ی نفر زنگ میزنه¡¡¡¡ چ وعضشششششه اخه°°°°°بذارین ما ی بیت از اهنگ گوش کنیم _______________________________________________________ اس ام اس خنده دار بدم میاد انقده بدم مياد دارم با کسي تلفني حرف مي زنم گوشي رو ميده به يه بچه يه ساله ¡ ميگه بيا با خاله حرف بزن ¡ آخه من دقيقا چه صحبتي بايد بکنم با اون بچه ؟؟ مسئولینم ک قربونش برم دسته جمعی رفتن ددر _______________________________________________________ اس ام اس خنده دار بابا و پسر بچه 'بابا من برای چی بدنیا اومدم؟ بابا 'تو بدنیا اومدی تا زیباییهای این دنیا رو ببینی، عاشق بشی، بگی، بخندی، محبت کنی، لذت ببری، بچه 'بابا؟ بابا 'بله¡ بچه 'ببند _______________________________________________________ اس ام اس خنده دار مخاطب ونایی که گواهی نامه دارن دقیقا همونایی هستن که رانندگی بلد نیستن¡¡¡¡ ای حرصم در میاد تو خیابون _______________________________________________________ اس ام اس خنده دار دخترونه دختر' بابا بوست کنمممم؟؟؟ ° ° ° ° ° ° بابا'دخترم پول ندارما°°° عصری مامانت حسابی بوسم کرد _______________________________________________________ اس ام اس خنده دار قلیونی فیلم های قلیونی' سیاره ی قلیونی ها^^^علمی تخیلی دو سیب بادمجان^^^تخیلی چه کسی تنباکو را سوزاند^^^ترسناک به دنبال قلیون^^^پلیسی قهوه خانه شاهنشاهی^^^تاریخی اداب قلیون کشیدن^^^مستند قلیون ندیده ها^^^کمدی قلیون بی تنباکو^^^عاشقانه _______________________________________________________ اس ام اس خنده دار ازدواج پسر 'با من ازدواج می کنی؟ دختر 'واسم چیکار میکنی؟ پسر 'همین که از ترشیدگی درت میارم کار بزرگیه _______________________________________________________ اس ام اس خنده دار جوک خانومه واسه ناهار جگر میپزه وقتی میخواد بیاردش سرسفره دختره میگه مامان جی داریم اونم میگه یه جیزی که باباتون با این اسم صدام میزنه یهو پسره هول میشه میگه نخوری آبجی تاپاله است _______________________________________________________ اس ام اس خنده دار لیلا ﺧﺎﻧﻮﻡ ﻟﻴﻼ ﻓﺮﻭﻫﺮﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻻ ﺁﻫﻨﮓ ﻋﺎﺭﻓﺎﻧﻪ ﻣﻴﺨﻮﻧﻴﯽ؛ ﻣﺎ ﺍﺭﺍﺩﺕ ﺩﺍﺭﯾــﻤﺎﺍااااﺍ ﻭﻟﯽ' ﻓﮑﺮ ﻣﻴﮑﻨﯽ ﻣﺎ ﻳﺎﺩﻣﻮﻥ ﺭﻓﺘﻪ ﺍﺯ ﺍﻳﻦ ﻭﺭ ﻣﻴﻠﺮﺯﻭﻧﺪﯼ ﻣﻴﺮﻓﺘﯽ ﺍﻭﻥ ﻭﺭ، ﻣﻴﮕﻔﺘﯽ ﺟﻮﻧﯽ ﺟﻮﻧﻢ ﺑﻴﺎ ﺩﺭﺩﺕ ﺑﻪ ﺟﻮﻧﻢ _______________________________________________________ اس ام اس خنده دار معلک معلم' الفباي فارسي رو بگو ببينم° شاگرد' الف – ب – پ – ت – ث – چهار – پنج – شش – هفت°°° معلم' الفباي انگليسي رو بگو شاگرد' ای – بي – سي – چهل – پنجاه – شصت – هفتاد°°° معلم' الفباي يوناني؟ شاگرد' آلفا – بتا – ستا – چهارتا – پنج‌تا °°° معلم' نخواستم بابا يه شعر بگو°°° شاگرد' نابرده رنج گنج – پنج – شش – هفت _______________________________________________________ اس ام اس خنده دار صربه روحی ضربه ی روحی روانی که یخچال خالی به من وارد میکنه شکست عشقی دوران جوانیم بهم وارد نکرده منبع http://smskhor.blogfa.com/post/3162#ixzz2eCDNpnbW بابام :پسرم تو باید استقلالی بشی وگرنه من دیگه پدرت نیستم ! من :| 2دقیقه بعد بابام : خب پسرم فکراتو کردی ؟ من: ببخشید شمــا !؟ :| منبع http://smskhor.blogfa.com/tag/%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3-%d8%ac%d9%88%da%a9-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7#ixzz2eCEUjNza

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)